logo
ArEn

نتایج جست و جو:

63

تعداد نتایج:

63

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت ؛ وفاداری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ طاهری گودرزی ، حجت

ناشر: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان می باشد. روش تحقیق در این پژوهش برحسب هدف از نوع کاربردی و ازنظر ماهیت از نوع توصیفی- پیمایشی که به روش میدانی انجام شده است. می باشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان تش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی متغیر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شهر زنجان

کلیدواژه: اعتماد مشتریان ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتریان

نویسندگان: پرچکانی، ابوالفضل

ناشر: دانشگاه پیام نور استان قزوین، مرکز پیام نور بوئین‌زهرا

در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر ارتقای رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد در مشتریان همراه بانک قرض الحسنه ی مهر

کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک

نویسندگان: نیک جو، وحید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی

قرض‌الحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده می‌شود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت خراسان شمالی در وفاداری و رضایت و خشنودی مشتریان (مورد مطالعه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت خراسان شمالی)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ نقش مدیریت بانک ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: عیدی زاده، علی

ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت

نظام تامین مالی اسلامی به عنوان جایگزین نظام مالی رایج با حذف ربا، عقود جایگزینی شامل قرض الحسنه، عقود مبادله ای و عقود مشارکتی را برای حل مسئله تامین مالی در شرایط مختلف ارائه می نماید. ادبیات اقتصادی نیز دو دسته سازوکار کلی مبتنی بر مشارکت و مبتنی بر بدهی را به عنوان ساختارهای تامین مالی معرفی می ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان اعتباری صندوق های قرض الحسنه(مورد مطالعه صندوق توسعه عصر شمال)

کلیدواژه: بابل ؛ رضایت ؛ مشتری

نویسندگان: صبا، میثم

ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل، گروه علوم اقتصادی

در نظام مالی اسلامی، قرض الحسنه در کنار صدقات، عقود مبادله ای و مشارکتی به عنوان یکی از جایگزین های ربا در تجهیز و تخصیص منابع معرفی شده است. در حالی که صدقات به نیازمندان حاد به وجوه، عقود به متقاضیان وجوه برای کسب سود اختصاص دارد، قرض الحسنه پاسخ گوی نیاز افرادی است که نه آنقدر نیازمندند که مستحق ... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه دینداری و رضایت مندی مشتریان در بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه:شعب منتخب بانک رسالت استان کرمان)

کلیدواژه: بانک ؛ دینداری ؛ رضایتمندی مشتریان ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: ضیاالدینی ، زینب ؛ ده یادگاری ، سعید

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم

این پژوهش باهدف بررسی رابطه دینداری و رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه(موردمطالعه شعب بانک رسالت استان کرمان)انجام شده است. قرض الحسنه جزئى از ارکان نظام اقتصادى اسلام است و در مقابل آن رباخوارى قرار دارد.امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته به گونه ای که گسترش خدم... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مندی مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه: شعب شمال غرب کشور)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ خدمات بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مندی مشتریان

نویسندگان: دادفر ، ابراهیم ؛ صفرزاده ، عباس

ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی

بانکداری الکترونیکی را می توان استفاده از فناوری پیشرفته شبکه ها و مخابرات جهت انتقال منابع (پول) در نظام بانکداری معرفی نمود. دو مفهوم اساسی تشکیل دهنده بانکداری الکترونیکی، پول الکترونیکی و انتقال الکترونیکی منابع است. لذا این پژوهش درصدد بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک با رضایتمندی مشتری... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل